09 lipca 2024

Bo mam taki kaprys...

To był tylko support, tak na rozkrętkę.
Nie ma co skupiać na tym zbytnio uwagi.
Ale teraz...
Dla mojej Lady, przede wszystkim, która...
Zresztą nie myślcie o tym za dużo.
Ale nie tylko dla Niej.
Także dla tych wszystkich fajnych dupeczek, które tu zaglądają, komentują lub może też nie, bo coś czasem może być za trudne, to się zdarza, nie ma powodów do paniki, ale na pewno wszystko mają na swoim miejscu.
Rozumechtaczki też.
Czemu tak dziś?
Bo chcę!
Napierdalamy:
Żeby fochy się nie chłopowały...
Nie! Wróć!
Żeby chłopy się nie fochowały, to tak w ramach bonusu:

19 komentarzy:

  1. "Także dla tych wszystkich fajnych dupeczek, które tu zaglądają,"

    Kiedyś w zamierzchłych czasach w mojej obecności, ktoś coś w tym samym stylu powiedział.
    Chodzi o te dupeczki.
    W ramach równouprawnienia powiedziałam, że pozdrawiam wszystkie fajne kutasiki 😁
    A teraz wysłucham piosenki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że w ramach równouprawnienia kutasiki nie powinni czuć się obrażeni, pomijając patotypy płci obojga, które lubią tak się czuć i każdy pretekst może być dla nich dobry do tego celu...

      Usuń
  2. No jednak wolę Maanam, ale dedykację doceniam i drineczek do kompletu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że to był ukłon, taki tribute ze strony Metalliki dla zmarłej pod koniec lipca (28-go) wybitnej artystki, a w takim przypadku walory muzyczne mają trochę mniejsze znaczenie, ważne, że chłopaki po prostu to zrobili...

      Usuń
  3. Ale fajne to Metallica. Mam wrażenie, że gość jesz słaby w śpiewie, ale ... to co robi jest miłe. Dbają o fanów.

    A co to jest " rozumechtaczki"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śpiewał Robert Trujillo, bassman i support vocal, może po prostu najlepiej mu szło z polskim?... a te rozumechtaczki?... nie wiem... raczej tak intuicyjnie bym to rozkminiał... po co o tym za dużo myśleć?, LOL...

      Usuń
  4. Oj chyba wolę ten utwor w wykonaniu zespołu Mannam. Ale ta jest ciekawa Interpretacja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością oryginał jest najlepszy, a to akurat był moim zdaniem taki szybki, zaimprowizowany tribute dla Kory (RIP) i dla polskiej publiczności, ale w sumie miłe, bo przecież metale to fajni ludzie :)

      Usuń
  5. Szacun za "zaśpiewanie' Kory:):):):) Z całości zrozumiałam tylko grę gitarową:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłuchałam polecona w poprzednim poście muzę. Super, dzięki. No i zastanowiłam się nad sobą- czy mam wszystkie klepki w porządku, bo jednak ta muza...w moim wieku??????!!!!!!!!v:):):):):)

      Usuń
    2. to są jakieś wieki, w których jakaś muza jest klepkowo okay, a w innych nie?... hogwash!...

      Usuń
  6. Całuskowe mizianko internetowo blogowe .;-) Fajnie ,że wspominasz o swojej Laydy , o swoją kobietę trzeba dbać całusków i miziania nigdy nie jest za dużo ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedźma Anita w którymś odcinku wspomniała: trza być super dupą, moja Lady akurat jest, więc jakąś ekspresję artystyczną trza Jej czasem zadedyczyć......

      Usuń
  7. Jedna z zaglądających dupeczek dziękuje po raz kolejny za fajne rzeczy do słuchania <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się zwyczaj Metalliki - zawsze śpiewają jakiś przebój z kraju, w którym występują. Chce im się - i naprawdę to doceniam. Bo przecież to niełatwa sztuka - zwłaszcza po polsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to jest sympatyczne z ich strony...
      co prawda ten kawałek muzycznie wydaje się być technicznie prosty, ale tekstowo faktycznie mógł być wyzwaniem...

      Usuń
  9. Wielki szacunek dla Metaliki, zgadzam się z Nitagerem!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie nagle przeszedł taki dreszcz, jaki z tej Metalliki jest kawał historii światowej muzyki...
      pozdrawiam :)

      Usuń