27 października 2020

!!! V?


51 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ten blog od początku był bardziej artystyczny, niż publicystyczny, więc czasem środki wyrazu niekoniecznie muszą być werbalne...
      a tak poza tym, to przypomnę dawny kawał o ulotkach, de facto pustych kartkach papieru: "po co tekst, skoro wszystko jest jasne? :)

      Usuń
    2. Tak to właśnie odebrałem. To co dzieje się na ulicach też nie wymaga tekstu ani słów, bo wszystko jest jasne. No może warto by pokombinować co mają oznaczać te potrójne runy "sig", używane dawniej przez nazistów ... a może to marzenie, aby jakiś piorun jebnął w pewien po.ebany siwy łeb ...

      Usuń
    3. okay, tylko jest jeden drobiazg wart wyjaśnienia: ten motyw graficzny nie ma nic wspólnego (ideologicznie) ani z logo Schutzstaffel, ani z kapelami KISS czy AC/DC, tak samo, jak słowiańska swarga nie ma nic wspólnego (ideologicznie) ani z logo religii "dżina", ani tym bardziej z godłem na fladze b. III Rzeszy...

      Usuń
  2. Tęczowa błyskawica, czy trzy różnokolorowe? A to symbol czego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tu pewien zestaw, kombinacja symboli, ale dajmy innym szansę to ogarnąć, po co psuć zabawę od razu na starcie?...

      Usuń
  3. Muza świetna, super jazda. A ta dziewczyna? No cóż Polki są teraz tak samo zdeterminowane. Nie trzeba było ich wku...ć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annihilator to już w sumie klasyka, a ten clip już od jakiegoś czasu mi się podoba, ale dopiera teraz zaistniała okazja, aby go wmontować do posta i pasuje jak ulał....

      Usuń
  4. Sytuacja na miare czasow, jakie nadeszly. I reakcja tej dzielnej dziewczyny rowniez; nie da sie dzisiaj inaczej. Przezylam WCZORAJ, przezywam DZISIAJ - krotko mowiac; moge porownac. WCZORAJ bylo bezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie obecne DZISIAJ nieco zaskoczyło, pozytywnie zresztą, bo jeszcze WCZORAJ /a dokładnie w dniu "orzeczenia" pseudo-TK/ myślałem, że ludzie znowu stulą uszy i nie zareagują tak mocno na kolejny akt wrogości wobec nich... a tu żaba gotowana na wolnym ogniu nagle poszła po rozum do głowy i zdecydowała się wyskoczyć z garnka :)

      Usuń
    2. Wyskoczyla w dobra pore, bo na Dobro nigdy nie jest za pozno. Nawet ja, w drodze prababcia, szlam rowno w pochodzie z mlodymi, zbuntowanymi kobietkami :)

      Usuń
    3. wiek nie ma znaczenia, płeć zresztą też, jak to napisano w deklaracji Strajku Kobiet: "wkurzone kobiety i rozumni mężczyźni"...

      Usuń
    4. "wkurzone kobiety i rozumni mężczyźni" - hmmm... dlaczego czuje niesmak na jezyku? :/ Wolalabym: "madre, wkurzone kobiety i rozumni mezczyzni". Czepiam sie?

      Usuń
    5. rozumiem Cię, ale to już napisał ktoś /być może kobieta?/ tworzący witrynę Strajku Kobiet, ja tylko zacytowałem, więc reklamacja nie do mnie :)

      Usuń
  5. Gdybyśmy mieszkali w Polsce, bylibyśmy na protestach, ramię w ramię z Dziewczynami.
    Kaczyński właśnie ogłosił upadek Państwa Polskiego. Zwrócił się do cywilnych bojówek o walkę z kobietami. Olał konstytucyjnie przeznaczoną do utrzymania wewnętrznego Policję - zwrócił się do bolszewików z NIEsolidarności Dudy Piotra vel Kacperka i nazistów z organizacji faszystowskich. Choć Państwo nie istniało już jakiś czas, wezwanie do wojny domowej padło dopiero teraz: Przewodnicząca TK Przyłębska nie dostała zgody na powrót do orzekania, więc nie jest sędzią, szef prokuratury Ziobro nie jest i nigdy nie był prokuratorem, ani nawet asesorem, szef Policji jest przestępcą ułaskawionym przez partyjnego urzędasa Dudę Adriana. Premier podlega wicepremierowi, prezydent teoretyczny decyduje tylko gdzie jechać na narty, bo już termin oznacza mu jego mały przełożony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś zdarzyło mi się przepowiedzieć bunt Policji, aczkolwiek szybko uznałem to za myślenie życzeniowe, a teraz zaczynam nabierać wątpliwości, czy jednak nie był to przebłysk intuicji?...

      Usuń
  6. Czerwony, żółty, czy zielony, jeden czort, byle był skuteczny i trafił w cel. Oczywiście w celu oświecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiony - zatopiony!... bo ta żółta "błyskawica" w środku to nie tylko składnik całości, ale sama w sobie osobno znaczy oświecenie, KENSHO, nagłą jasność percepcji, ujrzenie tego, co jest takim, jakie jest...

      Usuń
  7. Wczoraj mnie blogger wywalał, już myślałam, ze założyłeś mi blokadę;-)
    Podoba mi się wariacja z błyskawicami, chociaż niektórzy politycy z symbolem błyskawicy maja straszny problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli Blogger jeszcze nie doszedł do siebie po ostatnich zmianach, bo ja żadnych blokad nie zakładałem...
      wiesz jak to jest z problemami: skoro polityk tworzy sobie problem z niczego, to go sobie ma...

      Usuń
  8. Chciałam zaproponować : gniew, jasność , nadzieja, ale widzę, że nie trafiłam ze skojarzeniem. Po.ba.s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, dlaczego?... też fajna interpretacja, choć może nie do końca zgodna z moim zamysłem, ale w sztuce m.in. o to chodzi, aby odbierać ją po swojemu...
      p.ba.s. :)

      Usuń
  9. Dlaczego o wychowywaniu kalekich dzieci decydują ci, którzy nie mają pojęcia, jak to jest wychować nawet normalne dziecko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo kiedyś ktoś stracił czujność i nie zorientował się, co się kroi...
      to jedna z możliwych, cząstkowych odpowiedzi...

      Usuń
  10. Czarne protesty nic nie dały do myślenia Kaczyńskiemu i jego świcie, żeby złamać zgniły kompromis aborcyjny to trzeba być politycznym idiotą. On sobie myślał, że Pandemia zahamuje protesty i jakoś to ujdzie kretyn totalny. Teraz wszystkie kobiety z protestów chcą aborcji na życzenie i prędzej lub później aborcja na życzenie będzie legalna i szeroko dostępna. I dobrze. Podobno Niemiecka Antifa jedzie do polski by pomóc w protestach i dobrze pogonią nazioli, którzy zawsze w dupę dostawali na marszach niepodległości,;-)))
    A tu masz bardzo ciekawy artykuł, co Biblia mówi o aborcji. Nie mówi nic o świętości płodów. Hierarchowie Kościoła Katolickiego nie znają chyba Biblii.
    https://wolnemedia.net/co-wlasciwie-biblia-mowi-o-aborcji/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może po kolei:
      w dniu orzeczenia tego całego "trybunału" też nie myślałem, że będzie taki zdecydowany opór, ale ja akurat się cieszę, że się pomyliłem...
      to nie jest tak do końca, że wszystkie kobiety z protestów chcą teraz aborcji na życzenie, ale można mieć nadzieję, że jest ich więcej, niż przedtem, jednak jeszcze długa droga do normalizacji, ucywilizowania prawa aborcyjnego...
      polska Antifa jakby straciła jaja już jakiś czas temu, ale pomoc niemieckiej to generalnie nie jest najlepszy pomysł, tak więc może lepiej, żeby nie dojechali...
      natomiast interpretacja Biblii przez kościół /ten konkretny: K.Rz-kat., bo on robi problem/ zmieniała się przez wieki, począwszy już od pierwszego tzw. "soboru", zależnie od bieżącej koniunktury i humoru decydentów /nie tylko na temat stosunku do płodu ludzkiego i aborcji zresztą/, więc nie ma się czemu dziwić, że dzisiejsze nauki tego kościoła w co poniektórych punktach mają się nijak do zapisów zawartych w Biblii...

      Usuń
    2. Nie zgodzę się z tobą, co do Antify niemieckiej, Na polskich marszach niepodległości Antifa z Niemiec prała mocno polskich nazioli . Polskie naziole nie dawali sobie z nimi rady. Natomiast naziolstwo teraz atakuje protestujące bije je i kopie. We Wrocławiu 40 mężczyzn zaatakowało protestujące. Moim zdaniem powinna być wzmocniono ochrona protestów policja nie wystarczy, bo wśród policjantów też są konserwy, które nie lubią kobiet, więc niektórzy nie reagują na przemoc na protestach. A Antifa stoi po stronie kobiet.
      https://oko.press/atak-prawicowych-bojowek-na-strajk-kobiet-we-wroclawiu-bili-kogo-popadlo-kopali-w-glowy/

      Usuń
    3. to nie w tym rzecz, nie chodzi o kwestię wartości bojowej, tylko o błąd polityczny... po prostu taka interwencja wprowadziłaby podział wśród protestujących, ci bardziej umiarkowani z pewnością nie zaakceptowaliby jej jako wtrącanie się obcych i mogliby nabrać wątpliwości, czy tu przypadkiem nie chodzi o zadymę dla samej zadymy, a państwowa propaganda miałaby już miny od ucha do ucha, bo mieliby nagle potwierdzenie dla swoich dotychczasowych kłamstw, jakoby sprawa była inspirowana z zewnątrz, właśnie z Niemiec...
      co prawda za granicą jest poparcie dla protestów, ale co innego jest wyrażenie poparcia, a co innego czynny udział w brutalnej formie...

      Usuń
  11. No! Jak Terlecki ujrzy ten symbol w tęczowej oprawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda na moim obrazku to nie jest "ta" tęcza, ale dla takiego muła, jak Terlecki to jest bez znaczenia, te sprawy go przerastają, za trudne są dla niego...
      ...
      natomiast "ta" tęcza również funkcjonuje, jakby co:
      https://www.glamour.pl/media/cache/gallery_view_amp/uploads/media/default/0004/36/strajk-kobiet-2020.jpeg

      Usuń
  12. I znowu hitlerowski znak !!!!!!
    Do czgo to podobne:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat Ty sobie żartujesz, ale tragedią jest, że niektórzy faktycznie tak to widzą na poważnie...

      Usuń
    2. Wiem, wiem... i płakać mi się chce nad ludzką głupotą!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  13. Parę razy chciałem wybrać się na taki zlot dla fanów rocka czy metalu, gdzie gra więcej niż jedna grupa. Jakoś jednak na myśleniu się skończyło. A na razie nie ma szans na normalny koncert. Ale jak wszystko minie kiedyś to już planuję posłuchać jakiegoś zespołu z moich ulubionych na żywo (jak będą grać w okolicy mojej). :)

    Takie muzyczne wspomnienia to jest coś. U mnie do najlepszych należą koncerty Kultu, KNŻ i KoRna.

    Mi nie chciało się pisać na temat aborcji. Bo wszystko co leży w moim punkcie widzenia (lewicowy) napisano. Poza tym czasem warto wyrazić się skrótowo z różnych względów.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na temat aborcji jako takiej to już od dawna nie pisuję, a teraz to akurat nie chodzi o aborcję, tylko o całokształt...
      p.jzns :)

      Usuń
    2. W sumie nie ma co pisać więcej, bo lepiej widać to albo na ulicach, albo w telewizji (gorzej, bo z narzucaniem sposobu odbioru).

      Całokształt też powoli przestaje nadawać się do komentowania, przynajmniej w pełni cenzuralnego.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

      Usuń
  14. Ciekawe, który kolor trafi do mózgu...
    Nie ma nic dziwnego, że kobiety się wkurzyły. To na ich barkach spoczywać będzie opieka nad niepełnosprawnym, czy ból donoszenia i urodzenia płodu bez możliwości życia.
    Podobało mi się hasło, które zachęcało Jarosława do adopcji niepełnosprawnego dziecka, ale nie Andrzeja...
    Dziękuję, teraz mogę komentować bez problemu.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę nie mam nic wspólnego z Twoimi problemami komentatorskimi, pewnie system Blogspota miewa czkawkę po zmianie interfejsu...

      Usuń
  15. Właśnie przeczytałam mem, jakoby prof. Miodek tłumaczył różnicę między słowem "wyp...", a "wypierda lać". Trzeba wybrać...
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym równo i to, i to, z naciskiem lać wypierda, i patrzeć jak równo puchnie.

      Usuń
    2. chyba też bym nie umiał wybrać, które hasło lepsze, bo oba na czasie, adekwatne do sytuacji...
      serdeczności :)

      Usuń
  16. Podobno w kosmosie w odpowiedzi na sytuację w kraju, jakaś kometa przyspieszyła w locie ku Ziemi. To może rozwiązać parę naszych problemów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to faktycznie może rozwiązać nieco problemów, nawet wszystkie :)

      Usuń
  17. Trzy kolory; trzy błyskawice; trzy pioruny; który trafi i kogo? oto jest pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbuję na to pytanie odpowiadać, bo czasowo zawiesiłem tworzenie prognoz w tym temacie i tylko myślenie życzeniowe mi pozostało...

      Usuń
  18. Tak to teraz wygląda - nie tylko kobiety są wkurzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze uważałem, że to kobieta (nosicielka ciąży) powinno mieć ostatnie słowo, ale kwestia prawa do dysponowania sobą dotyczy nie tylko kobiet, ale także mężczyzn, gdyż tragedia kobiety zmuszonej do urodzenia niechcianego dziecka dotyka także ew. partnera i innych bliskich (niezależnie od płci), tak więc wkurzenie mężczyzn jest jak najbardziej zrozumiałe...

      Usuń
  19. Strajk kobiet popieram całym sercem. Muza dobra. Mnie osobiście teraz zajmuje sprawa pedofilii w Kościele. Będzie się działo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ostatnio zajmuje zbyt wiele w realu, więc nie monitoruję zbyt detalicznie wielu tematów medialnych, ale co do tego, że będzie się działo nie mam wątpliwości, tylko problem w tym, co KONKRETNIE?... bo takie pomysły, jak tzw. "dekanonizacja" JP2 /coś słyszałem o tym wczoraj/ to żaden konkret, tylko wewnętrzna sprawa wyznawców, bo tylko dla nich jest tzw. "świętym", a dla mnie i całej rzeszy ludzi to "nie moje małpy, nie mój cyrk"...

      Usuń
  20. Czy to pytanie o Victorię? Mam nadzieję, że jeśli nawet nie od razu, to jednak ona nastąpi. Właśnie dziś się zastanawiam, że jednak będzie konieczna całkowita przebudowa systemów społecznego myślenia i przystosowania, bo skoro obecne są całkowicie przestarzałe, to muszą na ich miejsce wejść nowe.
    Tyle że nie jestem pewna, czy nasz kraj jest już na tak daleko idące zmiany gotowy. Raczej dostrzegam tu szansę dla młodego pokolenia, które już w całości może i ma szansę nadać bieg historii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, choć marzy się obalanie władzy obecnie rządzącej formacji politycznej, to "blitzkrieg" raczej to nie będzie...

      Usuń