08 marca 2020

08 - 03 (chwilówka okolicznościowa)

Prawdopodobnie kobiety są lepszymi ludzkimi istotami niż mężczyźni (oklaski), ale mężczyźni są generalnie szczęśliwsi, ponieważ mają gorszą pamięć - kobiety pamiętają, a mężczyźni zapominają (oklaski). Kolejna różnica polega na tym, że kobiety bardzo zręcznie okłamują innych, a mężczyźni bardzo skutecznie okłamują samych siebie.
/Ole Nydahl - fragment wykładu/
Po tym nieco seksistowskim zagajeniu pozostaje nam (redakcji bloga) już tylko życzyć wszystkim Paniom więcej lepszości, na przykład zręczności między innymi. Oraz nieco gorszej pamięci, gdyż to nie jest takie dobre (zdrowe) zbyt dużo pamiętać.
A tak w ogóle to buziak Dziewuchom 😚
Tam, gdzie najbardziej lubieją 😀

39 komentarzy:

  1. Bardziej skomplikowana istota dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek w nagłówku cudnej urody!
    Przytulaski zawsze mile widziane, dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, miałem to napisać. :)

      Usuń
    2. @Jotka...
      :*:)

      @Radku...
      co miałeś napisać?... o przytulaskach, czy o obrazku?... przytulaski może sobie darujmy, ja tylko z Dziewuchami, ale obrazek... jest o czym pogadać, bo to była dłuższa jazda mentalna ze znalezieniem go /swojego mi się nie chciało kombinować/, tylko że już niewiele pamiętam z tego tripu...

      Usuń
  3. Tych różnic między płciowych jest znacznie więcej. I dobrze, bo inaczej tacy m.in. jak ja by stali się bezrobotnymi. No i poza tym świat jest lepszy, weselszy i ciekawszy. Przyłączam się do tych buzioli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest trochę tych różnic, ale mnie bardziej frapuje pytanie, dlaczego nie chcę być kobietą, mimo że kobiety są lepsze?...

      Usuń
  4. Prawdopodobnie zmienia mi się płeć, bo
    coraz częściej zapominam;
    coraz częściej staję się szczęśliwszą;
    a nawet kłamać już mi się nie chce,
    bo lenistwo błogo mojego ego łechce...;
    Być mężczyzną, być mężczyzną...;
    chwalić się fizyczną tężyzną;
    przy byle okazji zalać robaka;
    a na Dzień Kobiet dać buziaka;

    pókim jeszcze Dziewucha
    szepnę Ci słówko do ucha;
    DZIĘKUJĘ !




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super wiersz, zwłaszcza to o robaku...
      :* :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Buziaki dla Panów - 10 marca Dzień MĘŻCZYZNY;
      pozdrawiam z tej okazji :)
      Basia

      Usuń
  5. Ole Nydahl-tak po prawdzie powiedział co wiedział,ale raczej nie za dużo wiedział :)
    Chociaż ja osobiście,dużo pamiętam i nie zapominam.I nieraz ktoś gorzko może przez to zapłakać.I niech mnie ta pamieć nie opuszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toć to żadna tajemnica, że Ole to znany babiarz, więc co mógł lepszego powiedzieć?...
      ...
      aha... hodujemy Nemezis?... aż strach Ci podpaść...
      :* :)

      Usuń
    2. Ole-sceptycyzm przejawiam

      Ona już wyhodowana.Życie,życie to zrobiło.

      Usuń
  6. Dziękuję serdecznie za życzenia i piękny obrazek w poście. Moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* :)
      a z obrazkiem to było tak, że przejrzałem pół neta i nic mi nie pasowało... za dużo o tym myślałem... ale gdy przestałem, to od razu się trafił...

      Usuń
    2. Tak czy siak naprawdę super, surrealistyczny aż się chce pisać historię do postaci z obrazka

      Usuń
  7. Obraz ma trochę z Muchy, a trochę z Dallego. Znasz autora?

    Przytulaski Piotr i dzięki za ... wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry, nie mam pojęcia, kto był autorem obrazu, jakoś nie bardzo mnie to zajmowało w chwili znalezienia i wykorzystania...
      :* :)

      Usuń
  8. Jak u Radka. Notka nie dla mnie, więc też nic nie napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro nic nie napisałeś to nic nie odpowiem :)

      Usuń
  9. Życzenia chyba najlepsze, jakie dzisiaj słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podłączam się pod komentarz Mrs. Gorzkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z pierwszym zdaniem.... Kobiety są lepszymi...

    Na pewno. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobiety mają lepszą pamięć , więc wypominają zdrady , mężczyźni rzeczywiście łatwiej zapominają… ;-)))
    Dziękuję chęć spóźnione te podziękowania, bo dzień kobiet już minął, choć powinien trwać cały rok;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech będzie, że trwa jeszcze dziś i za tydzień, w sumie to kwestia umowna...
      :* :)

      Usuń
  13. Ii miły post i fajne zakończenie xD hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki był plan, żeby było miło i fajnie :* :)

      Usuń
  14. Chwila trwa... chwilę, ale tych chwil są miliony i jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam, dłuższe już bywały, może coś w weekend się ukaże :)

      Usuń
  15. Dzięki wielkie za sympatyczną notkę.Ogromnie budująca dla tzw płci słabszej.
    Po.ba.s. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. I to się nazywają niepowtarzalne życzenia, a nie pierdyliard razy to samo :)

    OdpowiedzUsuń