09 marca 2017

podła zmiana w akcji, czyli jak rozśmieszyć kota (chwilówka)

35 komentarzy:

  1. To tak na serio?? Czy żart?
    Jeśli na serio, to całkiem się naszym 'mądrym inaczej' pozajączkowało!!!
    Po.ba.s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. temu najpaskudniejszemu z nich niedawno się pobażanciło...
      po.ba.s. :)...

      Usuń
  2. Nie da rady, Jaskół pojechał po dobre wińsko. Musimy uczcić wygraną Tuska i wypić kielonka na pochybel kaczorowi. ciekawa jestem, czy zeżarł już swój krawat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to on ma jakieś SWOJE krawaty?...

      Usuń
  3. A rozporządzenie? Noż przecież wiadomo, że minister idiotom je. Najbardziej mnie rozbawiła ta księga wyjść i wejść. Teraz czekam, kiedy rolnicy się wściekną, bo jak nie dostosują się do rozporządzenia, to się mandaty posypią. U nas jest zagrożenie ptasią grypa-zakaz wypuszczania drobiu z kurnika. Jedne się wyłamał i dostał mandat 500zeta na dzień dobry.
    "A ta mysza... ta mysza to i na czwarte piętro potrafi wleźć:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpływy do budżetu niewątpliwie wzrosną, choć niekoniecznie z mandatów, lecz z tytułu akcyzy...
      ...
      kiedyś pewna mysza weszła na szóste... ale miała pecha, bo w domu rezydowała kota i nie bawiła się w żadne księgi wejścia/wyjścia...

      Usuń
    2. Skarbówka prowadzi kontrole. Panie są zachwycone prowadzeniem przez właściciela firmy dokumentacji. Na koniec wypisują mandat 300zeta. Właściciel dziwi się, jak to, przecież jest wzorowo? Panie stwierdzają, że mają odgórny prikaz i tak mandat wystawić, bo muszą się wykazać, a pieniędzy w budżecie brakuje. Ponoć 99 procent kontroli kończy się mandatami.
      "A to Polska właśnie"

      Usuń
    3. gospodarka planowa - jakież to znane...

      Usuń
  4. Uśmiałam się. To, co wkleiłeś to mi przypomina wkręty Nosela w Radiu Zet. Dziennikarz Radio Zet udając np. osobę ważną z ministerstwa lub kuratorium oświaty robi z ludzi idiotów. Najśmieszniejszy ostatnio był wkręt jak zadzwonił do gimnazjum z kuratorium oświaty i powiedział, że weszło nowe zarządzenie, w którym dane gimnazjum należy zdjąć klątwę, że niby jeżdżą odklątwiać gimnazja. Wyobraź sobie, ze ludzie często dają się nabierać.

    Tu masz linka.
    http://www.radiozet.pl/Radio/Programy/Nosel-Kreci-Na-Zlecenie
    Natomiast, co do twojego filmiku, jeśli rzeczywiście to jest prawda to jest to podobna sytuacja jak z tymi drzewami, które delwoperzy mogą wycinać bez pozwoleń rujnując krajobraz miejski, po prostu przedobrzyli.
    Fotka kici świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. genialne wkrętki praktykowali kiedyś Wojewódzki z Figurskim w eS-ce Rock...
      to jednak nie wygląda na wkrętkę...
      o drzewach nawet mi nie wspominaj, tak samo zresztą, jak o bażantach, bo w końcu sobie przypomnę, gdzie bazookę zakopałem...

      Usuń
  5. Mały znów zmalał i to nawet w sposób fizyczny. A może pomylił buty i wziął dziś te bez podwyższonego obcasa?
    Całą radochę z przedłużenia kadencji Tuska popsuła mi broszkowa powtarzająca swym jęczącym głosem trzy razy to samo.Popisali się pisowiacy, oj popisali.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością nie jestem sympatykiem Tuska z uwagi na całokształt, niemniej jednak fakt, że mały oberwał po nosie sprawił mi pewne zadowolenie...
      miłego :)...

      Usuń
  6. o matko ...zaczynam myśleć skoro wszystkim dokładnie odbiło i nic w tym złego nie widzą to może jednak to autorzy tego rozporządzenia jednak śa normalni a ze mna coś nie tego...
    Hmm dziś - cieszę sie, że Tusk został na stanowisku ale mnie trafia to pójście w zaparte...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chore rozporządzenia nie są wynalazkiem podłej zmiany, bo czyż ta zbieranina mądrych inaczej potrafi coś nowego wynaleźć?... niemniej jednak wielowiekowa tradycja jest rozwijana...
      ...
      oni są jak ten samuraj, który choć stracił głowę w pojedynku, to ta głowa nadal się upierała, że to on wygrał...

      Usuń
  7. No właśnie tym filmikiem doprowadzili mnie do ataku śmiechu :)))!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, Piotrze, nie otwiera mi się koci filmik, na fb to samo.
    Szkoda!
    pacisko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałem już sygnał, że na pewnych przeglądarkach filmik nie chodzi, ale na Firefox'ie ne ma problema...
      bulba :)...

      Usuń
  9. Filmiku na tablecie nie dam rady obejrzeć, bo nie odpala. Ale na kompie widziałam działa. Jak dorę się do niego to obejrzę do końca i pośmiejemy się razem. ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pośmiać się razem zawsze możemy, chyba nie trzeba nam do tego filmików?... niemniej jednak życzę owocnego docierania, gwoli wzmocnienia doznania...
      pozdrawiam :)...

      Usuń
  10. Obejrzałam i pomyślałam, że to żart, ale jak to ja poszukałam i okazuje się, że faktycznie jest taki projekt ministerstwa rolnictwa.
    Zakaz wstępu zwierząt domowych do obory i obowiązkowa ewidencja wszystkich wchodzących do obory w małych gospodarstwach rolnych.
    Muszę przyznać, że "kopara mi opadła" i stuknęła o podłogę.
    Jakie dopalacze biorą nasi rządzący, że mają takie odlotowe pomysły.
    Może jednak dobrze, żeby te przepisy poparte odpowiednio wysokimi grzywnami weszły w życie, wtedy prędzej sondaże PiS pójdą w dół.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli im szybciej będzie gorzej, tym szybciej będzie lepiej...
      popieram...
      pytanie tylko brzmi, na ile gotowana żaba prawidłowo rozpoznaje sytuację po tego typu aktach podkręcania kurka przepustnicy gazu?...
      pozdrawiam :)...

      Usuń
  11. Widziałem coś dziwnego w PiSTV ..., szło jakieś małe i grube, otoczone ochroniarzami, ale zamiast głowy miało wiąchę kwiatów biało czerwonych. Może to był prezes gromady naczelnych?
    Pzdr

    PS. Filmik wchodzi na IE, Firefox'ie, i na Androidzie. Dalej nie sprawdzałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gromada: naczelne...
      rząd: ludzkie pany...
      niektóre osobniki tego gatunku mają zamiast głowy wiąchy z bażancich piór...
      pzdr :)...

      Usuń
  12. Widzę kolejna cegiełka do muru absurdu. Nieźle, nieźle, cytując klasyka.
    Filmik odpala się też w Operze bez problemu. Jakby kto pytał. :)

    :) Gazetę kupiłem do czytania, a zdrapka tylko dodatkiem było. Już przestałem przeżywać ten niedoszły sukces. Trudno się mówi.

    A ja jak sprawdzałem to święto na początku w ogóle nie wiedziałem o co chodzi. Czemu tamy są złe? Jakieś to pokrętne i dziwne nieco.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień Sprzeciwu Wobec Tam... może to jest takie lokalne święto obchodzone w społeczności ludzi, którzy nie lubią bobrów?...
      pozdrawiam! :)...

      Usuń
  13. A może komuś coś nie wyszło i miało być Święto sprzeciwu wobec Tam-Tamów? Bobry to zupełnie inna sprawa według mnie. Choć obecnie to ludzie wycinają w Polsce więcej niż bobry. Czyli wychodzi na to, że przewyższamy je w tym procederze, co wcale nie cieszy. Podobno ponad półtora miliona drzew poszło już na przemiał/do pieca/kominka czy co tam można jeszcze zrobić z nim.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodzi o bobry, ale ich tamy... podobno nowe bobry GMO mają ich nie budować...
      generalnie sprzeciw wobec tam może mieć podtekst ekologiczny, toć zapory wodne przyczyniają się do niezłego zamieszania w ekosystemie...
      może tu jeszcze chodzić o "tamy" metaforycznie... obecnie projektowany system szkolnictwa ma w swojej warstwie programowej przewidziane budowanie tam w umysłach uczniów, które tamując samodzielne myślenie ułatwiają sterowanie "narodowym suwerenem" w państwie podłej zmiany... "obywatel uregulowany" ma się to nazywać...
      w tym momencie trudno nie poprzeć idei takiego dnia, w jednym i w drugim przypadku...
      pozdrawiam! :)...

      Usuń
  14. Nareszcie obejrzałem ten filmik za pomocą Adobe Flash Player. Autor (-rzy)tego kretyńskiego zarządzenia chyba znają wieś z filmu "Chłopi", choć tego też nie jestem pewien!
    Powinni się ujawnić i agitować, a wtedy całkiem zasłużenie zostaliby potraktowani cepami!
    paciula
    p.s. zapraszam do mnie, tak jak kiedyś Ciebie, na występy gościnne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawno słyszałem, jak w telewizorni pewien pisowski komuszek wykpiwał euro-nonsensy w stylu "marchewka to owoc" i takie tam inne krzywizny banana... okazuje się jednak, że podła zmiana potrafi wyprodukować jeszcze większe kretynizmy prawne...
      ...
      uśmiałem się wspominając tamten występ, podczas którego niechcący spłatałem zabawnego figla hejterom z "różowego klubu"... piszę "niechcący", bo pojęcia wtedy nie miałem, że taki drobiazg mógł tak zaowocować... niestety nie mogę zdradzić, na czym to polegało, bo wszystko zepsuję...
      bulba :)...

      Usuń
    2. Art Klater zachęcił, to przyszłam i nie zawiodłam się. Jest ironia, humor, a wszystko zmusza do myślenia. Podobno każdy z nas ma jakiegoś kota, a co on wyprawia z ludźmi, to już inna sprawa.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. @Ultra...
      bo Andrzej ma raczej niezły gust...
      zaiste, to co koty wyprawiają z ludźmi potrafi przejść nawet kocie pojęcie...
      pozdrawiam serdecznie :)...

      Usuń
  15. Cudne Kotki na załączonych obrazkach. Ale że niby co ? trzeba spisywać w księdze kto i ile razy włazi do obórki ? prościej będzie założyć monitoring ;) pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. monitoring, a na koniec miesiąca wzywamy Mruczka na dywanik i rozliczamy z nieautoryzowanych pobytów w krowim domitorium... tylko na litość bastecią, po co?... to pytanie nie daje mi spokoju... kot potrafi wiele rzeczy, ale nie słyszano jeszcze o kocie, który by umiał sam wydoić krowę...
      pozdr :)...

      Usuń
  16. Jak zwykle muszę przyznać Ci rację. :) Tamy faktycznie nieźle psują ekosystem. A tamy wybudowane przez człowieka mimo pewnych pozytywów mogą stać się wielkim zagrożeniem (bodajże w Chinach jest tama, wielka jak sto pięćdziesiąt, źle zbudowana, która grozi zalaniem wielu tysięcy domów).

    Co do tam umysłowych niektórzy niestety mają je chyba wmontowane na stałe (nie będę pokazywał palcem). Owszem sam pewnie też gdybym się sobie przyjrzał znalazłbym pewne tamy myślowe. W końcu każda opcja polityczna pewne tamy stawia w umysłach ludzi. Nie ma innej opcji chyba, jeśli się chce tak jak ja wierzyć w jakieś polityczne opowieści. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń