17 lutego 2017

"Chcę pomóc Marcelowi" (chwilówka)

Zaistniała taka sytuacja, że ten post jest właśnie taki, jaki jest, czyli:
Marcel ma dopiero siedem lat, niestety jednak przytrafił mu się przypadek białaczki. Jak z doświadczeń medycyny wynika, ratunkiem dlań może być przeszczep szpiku kostnego. Niestety ów szpik to nie MJ, wyhodować się tego stuffu nie da, ani indoor, ani outdoor. Przynajmniej do tej pory nikt tego jeszcze nie umie. Pozostaje pomoc drugiego człowieka, który podzieli się własnym. Co najciekawsze, to on sam nic na tej pomocy nie straci. Nie ma sensu teraz przynudzać, kto komu i pod jakimi warunkami może takiej pomocy udzielić. To lepiej każdemu opowie fachowiec, gdy się do niego zgłosimy. Bliższe informacje na temat sprawy:
===TU===
===TU===
Zaś tak w skrócie, to wystarczy zadzwonić:
22 882 94 02
- Dzień dobry, chcę pomóc Marcelowi.
/Lub coś w tym guście./
Dalej już powiedzą, co i jak...
Aha. Marcel nie ma zbyt wiele CZASU. Mowa jest o dwóch miesiącach, ale to chyba jasne, że im szybciej, tym lepiej.

18 komentarzy:

  1. Nie mogę być dawcą, ale chętnie przekażę darowiznę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, wpłaciłam kwotę z informacją, że na dawcę szpiku dla Marcela. Mam nadzieje, że to dobrze.:)

      Usuń
    2. myślę, że dobrze... dawca może się nagle znaleźć na drugim końcu Polski, ale może nie mieć na bilet...

      Usuń
  2. Za bardzo fizycznie nie mogę pomóc, ale postaram się napomknąć coś tym, którzy mają lepsze zdrowie ode mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tys piknie... nie każdy może być dawcą... ale dawcą może być sąsiad, który o tym nie wie, bo nie zna sprawy...
      pozdrawiam :)...

      Usuń
  3. Przykro mi, w moim wieku nie mogę być nawet krwiodawcą, ale spróbuję chociaż nagłośnić :(
    po.ba.s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałem... dziękować...
      po.ba.s. :)...

      Usuń
  4. Historii z remontem chyba jest tyle, ile osób w Polsce.

    Ciekawe jest to, że Kinga Diamonda poznałem dość niedawno. Niemniej uważam, że jest to wokalista warty uwagi.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szlachetna inicjatywa. Trzeba pomagać w różny sposób. Dawstwo, finanse, przekaz energii, modlitwa, wedle własnych możliwości. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem dawcą szpiku kostnego. Od 3 lat jestem w bazie danych i wiem, że bardzo trudno pomóc i być tym jedynym dawcą. Oczywiście uruchamiam przez fb pomoc i dowiem się podając swoje dane, co mogę zrobić więcej. Trzymam kciuki i działamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej dlaczego Twojego posta nie da się udostępnić przeżyć fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem... nie praktykuję fb i w ogóle małe mam pojęcie w tym temacie... mam tylko takie... powiedzmy... szkicowe...

      Usuń
  8. Popieram, Piotrze, w całej rozciągłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet cienia wątpliwości nie miałem, że poprzesz...

      Usuń
    2. Zapraszam Cię, Piotrze, do mnie na "najlepszą zmianę".

      Usuń